Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Μεγάλη ομάδα, υπέροχος κόσμος

Ο Φαμπιάνο Λίμα λίγο πριν επιβιβαστεί στο αεροσκάφος που θα τον μετέφερε στη Θεσσαλονίκη μίλησε στα «Αθλητικά Νέα 98,7»
«Είμαι χαρούμενος που ολοκληρώθηκε με επιτυχία η μεταγραφή μου στον Άρη. Είναι κάτι που ήθελα πολύ και ανυπομονώ να αγωνιστώ για τη νέα μου ομάδα. Έχω μεγάλη όρεξη για δουλειά και θα προσπαθήσω να δώσω τα πάντα. Θέλω να σκοράρω πολλά γκολ και να τον βοηθήσω στην εκπλήρωση των στόχων του. Εύχομαι με τις επιδόσεις μου να γίνω αγαπητός από τον κόσμο». Αυτές ήταν οι πρώτες κουβέντες του 25χρονου επιθετικού, που πρόσθεσε ότι υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας ενός χρόνου με την ομάδα, για την οποία φάνηκε να γνωρίζει αρκετά στοιχεία, αλλά και να έχει ενημερωθεί για τις τελευταίες εξελίξεις σε αυτή: «Έχω πληροφορηθεί πολλά στοιχεία για τον Άρη. Τον γνώριζα ως ομάδα και το τελευταίο διάστημα που συζητούσα για την μεταγραφή μου αναζήτησα και έμαθα περισσότερα πράγματα. Είναι μια από τις μεγαλύτερες ομάδες της Ελλάδας, που πρωταγωνιστεί κάθε χρόνο. Ξέρω πως πέρσι τερμάτισε στην 4η θέση και αγωνίστηκε στον τελικό του Κυπέλλου, στον οποίο ηττήθηκε και πως κέρδισε τη συμμετοχή της στα Ευρωπαϊκά Κύπελλα. Είναι πολύ σημαντικό που παίζει στο Γιουρόπα Λίγκ, όπου προκρίθηκε στους ομίλους. Είδα μάλιστα τα δύο παιχνίδια που έδωσε κόντρα στην Αούστρια, στα οποία άξιζε πέρα για πέρα την πρόκριση».
«Σπουδαίος ο Κούπερ»
Στη συνέχεια των δηλώσεων του ο πρώην ποδοσφαιριστής της Ραπίντ Βιέννης και της Βάκερ Ίνσμπρουκ, αναφέρθηκε στον νέο προπονητή του, τον Έκτορ Κούπερ και δεν έκρυψε τον θαυμασμό του: «Είμαι ευτυχισμένος που θα συνεργαστώ μαζί του. Είναι μεγάλος προπονητής, καταξιωμένος και γνωστός σε όλο τον κόσμο για τη δουλειά και τις επιτυχίες του σε κορυφαία κλαμπ της Ευρώπης. Η φήμη του προηγείται του ονόματος του. Έχω να μάθω πολλά από εκείνον και σίγουρα θα είναι μια σπουδαία εμπειρία για μένα να δουλέψω υπό τις οδηγίες του». Αναφορικά με τον ρόλο του μέσα στο γήπεδο και τη θέση που καλύπτει, ο 25χρονος Βραζιλιάνος, ανέφερε: «Παίζω συνήθως ως δεύτερος επιθετικός, αλλά μπορώ να καλύψω και τη θέση του επιτελικού μέσου, παίζοντας πιο έξω από την αντίπαλη περιοχή. Έχω σκοράρει αρκετά στην Αυστρία και μου αρέσει επίσης να περνάω ασίστ στους συμπαίκτες μου».
«Φανταστική ατμόσφαιρα»
Ο Φαμπιάνο έδειξε ενήμερος και για το φανατικό κοινό της νέας ομάδας του, δηλώνοντας πως ανυπομονεί να παίξει μπροστά του: «Έχω φροντίσει να δω στο Ιντερνετ φωτογραφίες και βίντεο από την ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι οπαδοί του Άρη. Είναι κάτι φανταστικό. Ανυπομονώ να το ζήσω και θα έχω την ευκαιρία στο αυριανό (σ.σ. σημερινό) παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό, το οποίο θα παρακολουθήσω από την κερκίδα. Φυσικά αυτό δεν θα συγκρίνεται με τη στιγμή που θα μπω για πρώτη φορά στο γήπεδο φορώντας τη φανέλα της ομάδας».

Who Is Who
Πλήρες όνομα: Φαμπιάνο Ντε Λίμα Κάμπος Μαρία
Ημερομηνία γέννησης: 24 Νοεμβρίου 1985 (25 ετών)
Μέρος γέννησης: Σάο Χοσέ Ντος Κάμπος, Βραζιλία

Καριέρα:
Σεζόν               Ομάδα             Συμμετοχές     Γκολ
2004-2007       Πόντε Πρέτα -                -
2007-2008       Ραπίντ Βιέννης 17               0
2008-2010       Ίνσμπρουκ 62              29

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου